1 maand Español!

11 februari 2020 - Torremolinos, Spanje

Beste allemaal!

Precies vandaag zit ik hier alweer een maand en die is voorbij gevlogen! Ik ben ondertussen zo'n beetje veranderd van een witte duif naar een bruine boon door de 25 graden hiero! Meer zal ik niet over het weer zeggen. Behalve dan dat ik hoop dat jullie allemaal nog een dak boven je hoofd hebben daar.

De weken gaan zo erg snel met stage! Vorige week had ik mijn laatste week op de emergency en deze week ben ik begonnen op de afdeling Planta. Op deze afdeling liggen mensen voor en na een operatie. Veel handelingen gebeuren hier en veel afwisseling qua ziektebeelden ook! Dat bevalt me prima!

Vanaf vorige week zijn we gaan fietsen naar stage. De route loopt langs het strand en dat is vooral 's ochtends met de zonsopkomst heel mooi om te zien! Ook hebben we ons nieuwe huisgenootje opgehaald; Thies! Op de foto staat die leuk geposeerd. Nu ben ik niet een echte dierenvriend, maar het is best een leuk beestje! Vooral als die in z'n trommeltje zit en daarin het appartement mee door trippelt.

Morgenavond is het plan dat we lekkere pannenkoeken gaan eten in Malaga en van het weekend staat Madrid op de planning.

Maak je geen zorgen over Thies. Die geven we heus wel wat extra voer en drinken! Zo overleeft die het weekend sowieso!

Uit mijn laatste bronnen heb ik gehoord, dat het nog waait, regent en hagelt enzo bij jullie; pas dus allemaal goed op jullie kapsels!

Hasta luego!

1. Anja Vuijk-Bas:
    13 februari 2020
    Wat een gezellig verhaal weer, Lidian! Fijn, dat het goed gaat met de je stage. Veel plezier daar. En....ik heb in ieder geval nog een dak boven m'n hoofd😂😂