bienvenido a españa!

12 januari 2020 - Torremolinos, Spanje

Hoihoii allemaal,

Nou daar zit ik dan achter mijn laptopje op mijn kamer mijn eerste reisverhaal te schrijven. Ik kan jullie zeggen dat het goed met me gaat, maar dat ik nog wel erg wennen moet dat jullie daar allemaal in de regen gezellig in de buurt van elkaar zitten! Dat gaat vast wel over, het hoort erbij zeggen ze ;) Ik heb hier in ieder geval niets te klagen met dit appartement en prachtig weer! De huisbazin is ook erg vriendelijk en wie weet krijgen wij nog Spaanse les van een Nederlandse vriend van het appartement!

Gisteren hebben we na aankomst bij het appartement eerst een uitleg gekregen van hen en het contract ondertekend. 's Avonds hebben we boodschappen gedaan en zijn we lekker vroeg gaan slapen. Dat was al gelijk heel erg wennen, want het was erg koud en heel veel lawaai van buiten komt hier binnen. Gelukkig lagen er nog wat dekens en had ik een vest en oordoppen mee.

Vanmorgen hebben we buiten lekker ontbeten en een preek geluisterd om vervolgens een rondje te lopen. Vanmiddag wilden we lekker macaroni maken, maar dat feest ging niet door wat onze kookplaat werkte niet mee, dus werd het yoghurt met muesli. Vanavond kwamen we erachter dat het aan de soort pan lag, dus dat konden we gelukkig nog macaroni maken!

Veel liefs,

Lidian

1. Desiree:
    12 januari 2020
    Leuk om je avonturen te kunnen volgen! Veel succes en plezier!
  2. Anja Vuijk-Bas:
    13 januari 2020
    Ha Lidian, ook ik volg jou! Heel leuk om te lezen. Hoop dat het snel lukt met de macaroni (in de goeie pan!) 😂😂
    Hartelijke groeten, Anja Vuijk-Bas. (Oma van Corianne)
  3. Wieke:
    14 januari 2020
    Hoihoi...wat leuk om te lezen Lidian!
    Je hebt ook prachtige foto's erop gezet...heerlijk in de zon!
    Succes verder, hoor!