De eerste dagen

14 januari 2020 - Torremolinos, Spanje

Hola hola,

De eerste dagen gaan snel voorbij! Er valt hier heel veel moois te zien en dat maakt dat ik ook al een hoop meegemaakt hebt. Gistermorgen hebben we de keukenkastjes schoongemaakt en de inhoud ervan en gistermiddag vertrokken we om 13.30 van huis naar de IKEA wat met de bus moest gebeuren, alleen namen we de bus naar links en niet die naar rechts.... Dat maakte dat we pas om 16.00 bij de IKEA aankwamen (i.p.v. 14.00), waardoor we al moe waren voordat we die van binnen gezien hadden. Toen gebeurde het ook nog dat we de bushalte niet konden vinden de terugweg.

Lekker geslapen heb ik vannacht dus wel!

Uitslapen hebben we ook maar meteen gedaan en lekker rustig aan ook vandaag. Vanmorgen eerst de keukenkastjes maar weer in geruimd en het gekochte kastje bij de IKEA maar in elkaar gezet. Vanmiddag boodschapjes gedaan en net toen de boontjes aan het koken waren viel de stroom uit.

Tot 2 keer toe.

Op deze manier maak je wel kennis met je buren moet ik zeggen en ze zijn nog leuk ook!

Daarvoor gebeurde het nog dat ik de prullenbak onder de douche (jaja, zo'n grote vissenkom hebben we) wilde uitspoelen. Verliep ook al niet zo soepel, want ik was vergeten het knopje in te drukken, zodat het water uit de douchekop komt en niet uit de kraan.

Resultaat:

Natte sokken.

Nou dit was het weer even voor deze dagen!

Groetjes en adios!